Partnerzy

Organizacje oraz firmy, które są partnerami i patronami Akceleratora dla młodych przedsiębiorców z sektora audiowizualnego.

Czyżewscy Kancelaria Adwokacka

Czyżewscy Kancelaria Adwokacka

Czyżewscy Kancelaria Adwokacka powstała na bazie doświadczeń w obsłudze podmiotów działających w sektorze Life Sciences z jednej strony oraz własności intelektualnej i mediów z drugiej. Przy jej tworzeniu przyjęty został unikatowy model butikowej kancelarii, świadczącej klientom kompleksową pomoc prawną uwzględniającą nie tylko uregulowania prawne, ale także specyfikę ich działalności oraz zasady rządzące rynkami, na których funkcjonują.

Kancelaria Czyżewscy jest co roku wyróżniana przez najważniejsze rankingi kancelarii prawnych, tak krajowe, jak i międzynarodowe, a także ceniona przez Klientów i ważne organizacje branżowe.

Kancelaria RBS Rzączyńska Bukryj-Stoś

Kancelaria RBS Rzączyńska Bukryj-Stoś

Kancelaria RBS Rzączyńska Bukryj-Stoś powstała w wyniku połączenia doświadczeń i pasji grupy młodych, dynamicznych adwokatów i radców prawnych, posiadających wieloletnią praktykę zdobywaną w warszawskich i lubelskich kancelariach. Prawnicy kancelarii dążą do wykonywania zawodu na najwyższym poziomie, w ramach zdobytej specjalizacji, ale bez ograniczeń i kompromisów jakie niesie za sobą praktykowanie prawa w korporacjach. Kancelaria jest dedykowana kilku wybranym branżom, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby swoich klientów i zapewnia im profesjonalną obsługę prawną.
ConQuest Consulting

ConQuest Consulting

ConQuest Consulting od 19 lat świadczy najwyższej jakości usługi z zakresu doradztwa biznesowego, obejmujące między innymi analizy rynku i konkurencji, analizy zapotrzebowania, strategie rozwoju i optymalizacje modeli biznesowych oraz poszukiwanie partnerów biznesowych. Firma posiada szeroką wiedzę i doświadczenie, które zdobywała w trakcie realizacji projektów zarówno dla sektora prywatnego, jak i publicznego, w Polsce oraz zagranicą. ConQuest Consulting wspiera swoich Klientów na wszystkich płaszczyznach działania i daje gwarancję wykorzystania pełnego potencjału zasobów przedsiębiorstw. Firma pomogła już ponad 550 Klientom w rozwijaniu ich firm na rodzimych, a także zagranicznych rynkach.

Eksperci

Sylwetki ekspertów, prowadzących warsztaty, mentorów, którzy wspomogą uczestników Akceleratora dla młodych przedsiębiorców z sektora audiowizualnego

Krzysztof Czyżewski

Krzysztof Czyżewski

Wspólnik, adwokat, od kilkunastu lat zajmujący się prawem własności intelektualnej. Świadczy usługi przede wszystkim dla podmiotów działających w obszarach: filmu, mediów, prasy, książki, reklamy, rozrywki i IT. Prowadzi spory sądowe w kwestiach dotyczących IP, nieuczciwej konkurencji, tajemnic handlowych, ochrony dóbr osobistych – w postępowaniach cywilnych, gospodarczych i karnych. Jest wykładowcą z zakresu prawa własności intelektualnej, mediów, dóbr osobistych i reklamy, współpracuje także z wiodącymi organizacjami branżowymi na rynku filmowym.

Krzysztof pełni funkcję arbitra Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego przy Krajowej Izbie Producentów Audiowizualnych, pełnił również funkcję arbitra Komisji Prawa Autorskiego oraz Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Polskiego Radia S.A.

Alicja-Grawon Jaksik

Alicja-Grawon Jaksik

Dyrektor Krajaowej Izby Producentów Audiowizualnych. Od 2007 r. zawodowo związana z branżą filmową. W latach 2011-2013 reprezentantka Ministra Kultury w Komitecie Programu MEDIA Unii Europejskiej w Brukseli. W latach 2011-2015 Sekretarz Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego w Warszawie. Absolwentka Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorantka Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Członkini Rady ds. Cyfryzacji w Ministerstwie Cyfryzacji.

Marta Rzączyńska

Marta Rzączyńska

Radca prawny, specjalista z zakresu własności intelektualnej ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego i prawa własności przemysłowej. Od niespełna 10 lat doradza przedsiębiorcom, indywidualnym twórcom oraz start-up’om m.in. w zakresie transferu, zarządzania i ochrony praw własności intelektualnej. Reprezentuje klientów w sporach sądowych związanych z ochroną własności intelektualnej oraz w sprawach gospodarczych.

Absolwentka studiów podyplomowych „Prawo Nowoczesnych Technologii” na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Krakowie. Swoją wiedzę i doświadczenie praktyczne przekazuje prowadząc warsztaty i szkolenia skierowane m.in. do młodych przedsiębiorców z branży kreatywnej i artystycznej oraz twórców.

Piotr Dzięcioł

Piotr Dzięcioł

Producent filmowy. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Filmowej w Łodzi. Właściciel i prezes studia Opus Film. Członek Europejskiej Akademii Filmowej. Pierwszy polski producent, którego film zdobył Oscara w kategorii Najlepszy Film Nieanglojęzyczny (Ida Pawła Pawlikowskiego). Członek Zarządu Krajowej izby Producentów Audiowizualnych.

Mateusz Poreda

Mateusz Poreda

od 4 lat pracuje jako management consultant w the Boston Consulting Group, gdzie przeprowadzał głównie projekty strategiczne i transformacyjne w sektorze publicznym, finansowym, telekomunikacyjnym i handlu detalicznego. Realizował projekty m.in. w Europie Centralnej, na Bliskim Wschodzie i w Londynie. Pracował też w spółce zależnej BCG typu Venture Capital w Berlinie: BCG Digital Ventures, gdzie zajmował się wyszukiwaniem konceptów na najbardziej innowacyjne start-upy oraz rozwijaniem najlepiej rokujących przedsięwzięć. Przed dołączeniem do BCG, wspierał wprowadzenie Spotify na rynek Polski jako Business Development Executive.

Prywatnie pasjonuje się branżą filmową. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej i studentem Harvard Business School (Master of Business Administration 2019).

Agnieszka Dziedzic

Agnieszka Dziedzic

Producentka filmowa, współzałożycielka domu produkcyjnego Koi Studio, członkini zarządu KIPA. Jej debiutancki film “Małe stłuczki” został premierowo pokazany na festiwalu w Rotterdamie w 2014 roku i nagrodzony na wielu kolejnych festiwalach w kraju i za granicą. Obecnie pracuje nad nowymi projektami, w tym filmem fabularnym Ireneusza Grzyba “Pozy i posągi”, nagrodzonym na Konkursie Scenariuszowym Script Pro, dokumentem Mateja Bobrika “Sztuka zrozumienia” oraz koprodukcjami międzynarodowymi z Niemcami i Izraelem. W 2015 nagrodzona za najlepszy debiut producencki przez KIPA i PISF.

Wojciech Leszczyński

Wojciech Leszczyński

Absolwent Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w PWSFTviT w Łodzi oraz Wydziału Informatyki na Politechnice Łódzkiej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako kierownik produkcji fabuły, dokumentu, a później już jako producent, głównie przy filmach animowanych. Założyciel oraz Członek Zarządu Stowarzyszenia Producentów Polskiej Aniacji (SPPA), a także Członek Zarządu Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych (KIPA). Współtworzy zespół producencki WJTeam oraz LIKAON. W profilu firmy wyraźnie dominuje film animowany.

Dorota Hawliczek

Dorota Hawliczek

W branży od 1996 roku. Wiele lat zarządzała dwoma niezależnymi spółkami producenckimi Prasa i Film oraz Studio A, z którymi jest związana do dzisiaj jako producentka. Szczególnie interesuje się prawem autorskim i dystrybucją filmową. Jest dyrektorem Stowarzyszenia Kreatywna Polska w którym zajmuje się przemysłami kultury i kreatywnymi. Współpracuje z Krajową Izbą Producentów Audiowizualnych, w której pełni funkcję członka zarządu Sekcji Producentów Filmów Fabularnych.

Ostatnia produkcja – film fabularny Sługi boże. Jest producentką i współproducentką wielu popularnych i nagradzanych seriali w tym Ranczo, Dziewczyny ze Lwowa, Siła wyższa, Halo Hans. Pracę na planie zaczynała przy serialu Miodowe lata, a Studio A pod jej kierownictwem wyprodukowało m.in. seriale Kasia i Tomek oraz Camera Cafe.

Agnieszka Kruk

Agnieszka Kruk

Zderzacz scriptneuronów, czyli… scenarzystka, edukatorka, organizatorka festiwalu Script Fiesta, ekspertka w programach rozwoju i oceny projektów scenariuszowych.

Tłumaczka książki Lindy Aronson „Scenariusz na miarę XXI wieku”. Kształci scenarzystów i konsultantów scenariuszowych. Wspiera rozwój projektów fabularnych i literackich. Ekspert w programie Creative Europe MEDIA: Development, Single Project, partner w programie Le Groupe Ouest: Less Is More. 

Założycielka StoryLab.pro.

Maciej Orłoś

Maciej Orłoś

Dziennikarz, prezenter, z wykształcenia aktor.  Przez 25 lat współautor i  prowadzący „Teleexpress” w TVP1,  laureat  większości  plebiscytów  telewizyjnych , uważany za jedną z najbardziej wiarygodnych postaci polskich mediów.  Przeprowadził dziesiątki wywiadów  telewizyjnych z największymi  światowymi  gwiazdami m.in. z Meryl Streep, Johnem Malkovichem, Anthonym  Hopkinsem,  Joe Cockerem, Nicole Kidman, Tiną Turner a także z Bilem Gatesem. Obecnie pracuje dla portalu i telewizji WP.
Maciej Strzembosz

Maciej Strzembosz

Producent filmowy i telewizyjny, scenarzysta, działacz obywatelski. Prezes KIPA (od 2004 r.), wiceprezes Stowarzyszenia Kreatywna Polska, członek Rady Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, Rady Administracyjnej Związku Autorów i Producentów Audiowizualnych oraz Stowarzyszenia Filmowców Polskich. Zaangażowany w ruch Obywateli Kultury.

Irena Gruca-Rozbicka

Irena Gruca-Rozbicka

Od szesnastu lat pracuje jako redaktor w profesjonalnej prasie związanej z produkcją audiowizualną, ale nie tylko. Jako dziennikarka współpracowała z: Telewizją Kino Polska, Radiem Opole, Radiem Plus, TVP3 Katowice, II Programem Polskiego Radia, magazynem „Kino” oraz niemieckimi tytułami „Film & TV Kameramann” oraz „Cinearte”.

Od ośmiu lat jest wydawcą i redaktorem „FilmPRO” – największego polskiego magazynu poświęconego preprodukcji, produkcji i postprodukcji profesjonalnych form audiowizualnych. „FilmPRO” to magazyn ale także instytucja organizująca warsztaty i seminaria poświęcone prawnym aspektom produkcji filmowej, technologii i finansom. „FilmPRO” jest oficjalnym magazynem Stowarzyszenia Autorów Zdjęć Filmowych PSC. Wraz z PSC organizuje warsztaty i seminaria z dziedziny technologii i sztuki operatorskiej. Irena Gruca-Rozbicka wspierała także inicjatywy edukacyjne m.in. współorganizowała projekt Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej, skierowany do dzieci i młodzieży szkolnej z całej Polski. Jest współautorką scenariusza „Invisibles”, rozwijanego w ramach polsko-norweskiego projektu „Film For Kids.PRO.

 

Filip Kovčin

Filip Kovčin

Reżyser, scenarzysta, montażysta, producent filmowy. Współzałożyciel firmy EBH Polska i kwartalnika FilmPRO Wykładowca w PWSFTviT, Szkole Wajdy i AMA w Krakowie. Współtwórca wielu filmów i seriali telewizyjnych a także twórca krótkich form filmowych i animowanych oraz wideoklipów. Współpracował m.in. przy produkcji filmów z serii Pitbull, Mała Wielka Miłość, Misja Afganistan, Italiani, Weekend z Mistrzem. Specjalizuje się w nadzorze produkcyjnym i postprodukcyjnym filmów i seriali.
Kamil Przełęcki

Kamil Przełęcki

Producent filmowy (Agora SA) i telewizyjny, Prezes Zarządu Cineo Studio Sp. z o.o. Kierował produkcją m.in. filmów Andrzeja Wajdy „Katyń”,  „Zemsta”, „Wyrok na Franciszka Kłosa”. Ma też w dorobku takie filmy jak:  „Statyści” (reż. M. Kwieciński) czy „Barbórka” (M. Pieprzyca) oraz seriale: „Oficerowie” (reż. M. Dejczer)  i „Stacyjka” (reż. R. Piwowarski). Pomysłodawca  wprowadzenia do Internetu – po raz pierwszy w Polsce wraz z premierą kinową –filmu  „Oda do radości”.  Autor oprawy interaktywnej do specjalnego odcinka serialu „Oficerowie” w itvp.pl z wariantami zakończeń wybieranymi przez odbiorcę.  Założyciel wypożyczalni filmów przez Internet (Vod – netino.pl), twórca i szef serwisu VOD – www.kinoplex.pl (Gazeta.pl). Ekspert ekonomiczny i współautor wzoru  kosztorysu filmu fabularnego PISF. Wykładowca w Akademii Koźmińskiego, Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Warszawskiej Szkole Filmowej, Gdyńskiej Szkole Filmowej oraz na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach – Wydział RiTV.  Dyrektor Programowy Studium Producentów Audiowizualnych w Gdyni.

Krzysztof Mikulski

Krzysztof Mikulski

Wykwalifikowany top manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu, rozwoju oraz zarządzaniu biznesem w Polsce i zagranicą. Pełnił funkcję managera, dyrektora rozwoju biznesu i badań, członka zarządu w wielu firmach, w tym medialnych, internetowych oraz w funduszu inwestycyjnym działającym na rynku seed/startup. (Wirtualna Polska, Business Angels Seedfund, Agora, Agora Ukraina, GoldenLine, Polskie Badania Internetu, i inne). Doradza również młodym przedsiębiorcom i poczatkującym firmom w zakresie walidacji modeli biznesowych, budowy wartości firm oraz poszukiwaniu finansowania/inwestora, a także w kompleksowym przeprowadzaniu inwestycji.
Renata Trześniewska

Renata Trześniewska

Absolwentka SGPiS (dziś SGH) w Warszawie Od ponad 20 lat świadczy usługi księgowo-podatkowe dla różnych podmiotów gospodarczych w tym dla paru producentów audiowizualnych takich jak Studio filmowe „TOR”; House Media Company sp z o.o., Eureka Studio Sp z o.o. Vision House Production Sp z o.o. Sprawowała opiekę księgową na wieloma produkcjami filmów fabularnych oraz dokumentalnych m.in. „Pokot” „Jestem Mordercą” „Warsaw by Night” seria filmów dokumentalnych pt „Przystanek Bieszczady” Współpracuje również z Agencją aktorską Iwony Ziułkowskiej  Okapiec
Irena Strzałkowska

Irena Strzałkowska

Zastępca dyrektora Studia Filmowego TOR. Przedstawicielka polskiej kinematografii i oraz przewodnicząca Grupy Dystrybucyjnej w funduszu Rady Europy Eurimages. Ekspert programów EuroMed, EuropaCinema i EAVE oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, członek komitetu eksperckiego programu Kreatywna Europa – komponent MEDIA. Należy do Europejskiej Akademii Filmowej oraz Polskiej Akademii Filmowej.

Małgorzata Kiełkiewicz

Małgorzata Kiełkiewicz

Dyrektor Creative Europe Desk Polska i Kierownik Wydziału Programów Europejskich w Instytucie Adama Mickiewicza. Powołana  przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w charakterze eksperta do prac w Programie MKiDN „Film”. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Finanse w Szkole Głównej Handlowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując przy produkcji i postprodukcji filmów m.in. w Central Productions, Orka i OTO Studio Filmowe. W 2000 roku została szefem produkcji w studiu The Chimney Pot, specjalizującym się wówczas w technologii Digital Intermediate dla potrzeb produkcji filmowych i telewizyjnych.  W lutym 2006 roku objęła stanowisko Koordynatora w MEDIA Desk Polska, gdzie odpowiadała za współpracę z producentami, dystrybutorami, organizatorami festiwali i szkołami filmowymi, ubiegającymi się o dofinansowanie w ramach programu MEDIA. Zorganizowała szereg warsztatów i konferencji z udziałem polskich i zagranicznych ekspertów. W 2013 roku zdecydowała się wykorzystać swoje doświadczenie i znajomość programu MEDIA oraz rynku audiowizualnego, podejmując się zarządzania Creative Europe Desk Polska – krajowym przedstawicielstwem unijnego programu Kreatywna Europa, oferującego wsparcie finansowe dla sektorów kultury, audiowizualnego i kreatywnych.

Mariola Kontykiewicz-Biel

Mariola Kontykiewicz-Biel

Mediator stały przy Sądzie Okręgowym w Krakowie. Socjolog (UJ) z zawodu i zamiłowania, hoobistka psychologii. Przez 16 lat pracowała m.in. jako dyrektor w Gazecie Wyborczej a następnie w  Polskapress. Doradca i trener biznesu w dziedzinach, związanych z doświadczeniem zawodowym tj. mediacja, negocjacja, komunikacja, zarządzanie, sprzedaż, marketing, analizy, promocja, zarządzanie projektem, zmianą.

Dawid Marek

Dawid Marek

Prawnik, doradca podatkowy, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (magister prawa). Absolwent studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie (Instytut Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej). Wieloletni pracownik i kierownik zespołu, zajmującego się bieżącą obsługą podatkową podmiotów krajowych oraz zagranicznych w międzynarodowej kancelarii prawnej. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem dochodowym od osób prawnych, jak również w zakresie postępowań podatkowych. Wykładowca problematyki podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych, w tym z zakresu cen transferowych. Autor publikacji z zakresu prawa podatkowego oraz prawa własności intelektualnej.

Anna Spisz

Anna Spisz

Kierownik Mazowieckiego Funduszu Filmowego i Mazovia Warsaw Film Commission. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Interdeco Hachette, Warner Home Video czy Biurze Promocji Miasta. Absolwentka SGH i Akademii Leona Koźmińskiego.

Monika Głowacka

Monika Głowacka

Związana z Łódź Film Commission od momentu jej powołania w 2009 r.. Była to pierwsza zrzeszona w międzynarodowej sieci komisja filmowa w Polsce. Odpowiedzialna za jej utworzenie w strukturach Urzędu Miasta Łodzi. Od 2009 roku reprezentuje Łódzką Komisję Filmową w strukturach AFCI (Międzynarodowe Stowarzyszenie Komisarzy Filmowych) a od 2014 r. – w sekcji funduszy regionalnych w Krajowej Izbie Producentów Audiowizualnych. Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z ekipami filmowymi oraz organizacji dużych wydarzeń kulturalnych w Łodzi i zagranicą. Skutecznie pozyskuje środki zewnętrzne na działalność komisji filmowej.

Małgorzata Walczak

Małgorzata Walczak

Producentka i scenarzystka, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie, właścicielka założonej w 1999 r. firmy produkcji filmowej Zoyda Art Production. Członek Stowarzyszenia Filmowców Polskich. Producentka filmów dokumentalnych nagradzanych na międzynarodowych festiwalach filmowych takich jak Uciekinier (2007) i Dotknięcie Anioła (2015). Producer and scriptwriter.

Małgorzata Staroń

Małgorzata Staroń

Studiowała lingwistykę stosowaną na Uniwersytecie Warszawskim. W 2006 uzyskała stopnień doktora na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Paris V. Od 1996 roku jest związana z branżą filmową. Od 2005 roku zarządza spółką Staron-Film, która wyprodukowała jako koproducent filmy: „El Premio” Pauli Markovitch (20011), ”Pod ochroną” Diego Lermana (2014), „Świt” Laili Pakalniny (2015) oraz „Rodzinę na sprzedaż” Diego Lermana (2017). Ponadto wyprodukowała kilka filmów dokumentalnych: „Sześć tygodni” Marcina Krawczyka (2009) (IDFA Grand Prix), „Tak” Dariusza Gajewskiego (2006), „Argentyńską lekcję” Wojciecha Staronia (2011)(m.in.Krakowski Festiwal Filmowy- Grand Prix,  Leipzig IFF – Grand Prix), „Braci” Wojciecha Staronia (2015) (Locarno – Semaine de la Critique Grand Prix), „Ostatni sezon” Sławomira Witka (2015). Pracuje jako producent i prezes zarządu. W 2012 roku wzięła udział w prestiżowych warsztatach EAVE European Producers Workshop z projektem „Bracia”. Wszystkie filmy dotąd wyprodukowane przez Staron-Film miały premiery na międzynarodowych festiwalach klasy A i były wielokrotnie nagradzane. Małgorzata Staroń jest członkiem Europejskiej Akademii Filmowej. Wśród wyprodukowanych przez nią filmów fabularnych i dokumentalnych są też obecne obrazy przedstawiające świat dziecka.

Radosław Chodziński

Radosław Chodziński

Kierownik Działu Obsługi Producentów w Stowarzyszeniu Filmowców Polskich – Związku Autorów i Producentów Audiowizualnych. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w branży zajmującej się zbiorowym zarządzaniem prawami autorskimi i pokrewnymi producentów audiowizualnych.

Aneta Drosik

Aneta Drosik

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, Dyrektor Działu Prawa Podatkowego Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.Specjalista z zakresu prawa administracyjnego oraz prawa podatkowego. Kierowała wieloma projektami doradczymi i restrukturyzacyjnymi oraz świadczyła usługi bieżącego doradztwa dla największych polskich podmiotów, w tym także z udziałem kapitału zagranicznego, z sektora motoryzacyjnego, nieruchomości, budownictwa, spożywczego oraz paliwowego. Z powodzeniem kierowała wdrażaniem struktur optymalizacyjnych dotyczących efektywnego zatrudniania pracowników, w tym osób kluczowych, kierowała prowadzeniem audytów oraz przeglądów podatkowych. W ramach kompleksowych działań uczestniczyła w realizacji szeregu projektów optymalizacyjnych, restrukturyzacyjnych, przekształceń własnościowych spółek oraz grup spółek. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji prasowych dotyczących bieżących zagadnień podatkowych (w szczególności w Dzienniku Gazecie Prawnej, Portalu Finansowo – Księgowym oraz miesięczniku My Company Polska). Posiada wieloletnie doświadczenie w powadzeniu szkoleń, głównie z zakresu restrukturyzacji, przekształceń spółek, a także optymalizacji podatkowej przedsiębiorstw. Wielkość i jakość prowadzonych i nadzorowanych przez Anetę Drosik projektów zaowocowało dwukrotnym wyróżnieniem i rekomendacją kancelarii Sadkowski i Wspólnicy w prestiżowym ogólnoświatowym rankingu kancelarii prawnych LEGAL500 w kategorii „Tax”.

Gudrun Burie

Gudrun Burie

Gudrun Burie rozpoczęła karierę u niezależnych dystrybutorów filmowych.Od 2002 r. pracowała dla kilku firm produkcyjnych jako agentka prasowa, asystentka produkcji oraz konsultantka ds. marketingu i PR. W Belgii specjalizuje się w promowaniu filmów fabularnych i programów produkcji licznych firm i kanałów TV. Od pięciu lat regularnie występuje jako konsultantka warsztatów EAVE Marketing Workshop. Ostatnio pracowała przy promocji „Le Fidèle” Michaëla R. Roskama i „The Prime Minister” Erika Van Looya, a także ambitnych produkcji artystycznych, np. „Le passé devant nous” Nathalie Teirlinck. Reprezentuje też wybranych belgijskich artystów jako menadżerka międzynarodowa, w tym m. in. Veerle Baetens, Kevin Janssens i Koen De Graeve.

Fraser Bensted

Fraser Bensted

Fraser rozpoczął karierę w 1995 r. w londyńskiej wytwórni trailerów The Picture Production Company. Szybko stał się jednym z najbardziej szanowanych twórców w tej dziedzinie. Zdobył Golden Trailer Award za międzynarodowy zwiastun filmu „Billy Elliot”. Następnie rozwinął karierę, stając się cenionym producentem zwiastunów i specjalizując szczególnie w promocji niezależnych produkcji. Nadzorował skuteczne, kreatywne i oryginalne kampanie wielu uznanych filmów, m. in. „Slumdog. Milioner z ulicy”, „Głód”, „Sugarman” i „Moja łódź podwodna”. Jesienią 2010 roku Fraser założył firmę TOKYO z Simonem Ubsdellem– współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym z PPC. W ramach nowego przedsięwzięcia kontynuują długoletnią współpracę, aby odpowiadać na współczesne wyzwania marketingu filmowego. Materiały audiowizualne są dziś oceniane na całym świecie, więc ich produkcja wymaga kreatywności, wysokiego poziomu technicznego i zrozumienia międzynarodowego rynku. Skupiając się na współpracy z twórcami niezależnymi, TOKYO oferuje szereg usług: od doradztwa, przez szczegółowe opracowanie strategii, po realizację całej kreacji i produkcji materiału. Dzięki bogatemu doświadczeniu Fraser często prowadzi także wykłady podczas szkoleń z zakresu marketingu filmowego w całej Europie. Warsztaty z produkcji zwiastunów prowadził w ramach Berlinale Talent Campus, Media Business School i dla Film Distributors Association. Był ekspertem EAVE, Skillset i The Dutch Film Fund.

Anna Dziedzic

Anna Dziedzic

Specialistka ds. promocji i PR w branży filmowej z 10-letnim doświadczeniem w zakresie planowania i egzekucji strategii promocyjnych (publicity, social media, marketing, events). Obecnie pracuje jako Project Manager w Film Commission Poland, instytucji powołanej do promocji polskich lokacji filmowych i branży filmowej na rynku międzynarodowym. Przez 8 lat pełniła funkcję rzeczniczki Krakowskiego Festiwalu Filmowego. Pracowała także jako doradca zarządu w Krajowej Izbie Producentów Audiowizualnych oraz kierowała działem PR i marketingu wytwórni filmowej Alvernia Studios.

 

Katrin Nandelstädt

Katrin Nandelstädt

Dyplomowany coach z zakesu biznesu i komunikacji oraz trener głosu i autoprezentacji. Specjalista do spraw mediów. Jej zajęcia obejmują: język ciała, trening głosowy, zarządzanie emocjami, formułowanie istotnych przekazów oraz sztukę autoprezentacji. Współpracowała między innymi z Deutsche Welle, WDR, ZDF i Deutschlandfunk Kultur, jako dziennikarka i prezenterka. Studiowała w Dortmundzie, Berlinie, Brukseli.

Joanna Lipińska

Joanna Lipińska

Od 2011 roku związana ze Studiem Filmowym TOR. 

Pracuje jako specjalista ds. rekonstrukcji i produkcji. Koordynuje procesy digitalizacji i rekonstrukcji cyfrowej filmów fabularnych z katalogu Studia. Zajmuje się również koordynacją postprodukcji nowych produkcji fabularnych.